دانلود آهنگ نگرانتم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب سبز



نويسندگان




 

دانلود آهنگ

 

 

متن آهنگ نگرانتم

 

بارون که میزنه این آسمون منو

دیوونه میکنه خون گریه میکنه

هی پا به پای من تو این خیابونا

من گریه میکنم اون گریه میکنه

بارون که میزنه باز جای خالیه

تو درد میکنه

تو کوچه های شهر میفهمم اینو من

تنهایی آدمو ولگرد میکنه

 

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره

من هنوز نگرانتم رفتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مردن واسه ی تو زندگیشه

 

♫ ♪ ♫ ♪ ♫

 

بعد تو با کسی قدم نمیزنم

از کوچه ها بپرس

سیگارای من ترکم نمیکنن

باور نمی کنی از پاکتا بپرس

 

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره

من هنوز نگرانتم رفتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مردن واسه ی تو زندگیشه

 


ابزار وبمستر

نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت15:39---25 بهمن 1393
عشق بزرگترین هدیه خداست ,هنر انرا بیاموز ,اواز ان ,جشن ان را بیاموز ,عشق نیاز قطعی است ,درست همانگونه که جسم بدون غذا نمی تواند زنده بماند ,بدون عشق روح را یارای زنده ماندن نیست ,عشق غذای روح است ,اغازگر همه ی چیزهای باشکوه است ,عشق ,,در,,بارگاه ملکوتی است , ولنتاینتون مبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

درباره وبلاگ
امکانات وب

خبرنامه وب سایت: